la familia iskariote

Primera banda en el mundo que practico el Ska-Hardcore activismo, dinamita en iglesias entre canción y canción, no permanece unida la familia Iskariote. Aunque hablen últimamente de formar un ochote.

martes, 26 de febrero de 2013

Ongi etorri SORTU!

hitz hutsak bait dira!
"Acompañado en el estrado por el resto de la primera dirección de Sortu, Arraiz se extendió sobre la necesidad de «un cambio radical» frente a «este sistema criminal. La socialdemocracia ha fracasado, no hay forma de humanizar este capitalismo salvaje». Para el presidente del nuevo partido, «no es hora de enseñar los dientes al capitalismo, sino de morderle porque, si no, será el capitalismo quien nos devore»."

hitz hutsak - DUT
Ez beldurtu, ez beldurtu
zure heriotza naiz,
pentsamenduaren bukaera
bizitzarekin lotura, gezur batean bizi gara
sinisten ez dudanean,
ezerezaren gidariak diren
hitz hutsak bait dira,
hitz hutsak bait dira!.
Arrazoiaren errealitatean
gorputza giltzapeturik,
erotu nahi dut, erotu nahi dut
ta mundu ero hontatik atera,
erorketaren bukaeran dago
bizitzaren hasiera,
gizakiaren desagerketa,
naturaren garaipena, naturaren garaipena!
Hutsik dauden hitzak
existitzen ez diren burmuinetan.
ez dut inoiz onartu
errealitateari uko egiten dion jendea,
eta gaur era berean konturatzen naiz
egiaren aurrean guztiz itsuturik nagola.
Maulaturik nago
baina ez hartu serio esaten dizudana
egia ez esateko
bezain jakintsua bait naiz.
Hutsik dauden hitzak dauden,
hitz hutsak!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario